oceń Ocena:
*****

|

|

rozmiar czcionki

2012-07-23

Sexy Mama radzi - menu dla słodyczoholiczek

„Dla łasucha rozstanie ze słodyczami może być tak samo trudne jak rzucenie palenia dla palacza. To porównanie ma swoje uzasadnienie: naukowcy od dawna są przekonani, że czekolada i cukier mogą uzależniać tak samo,jak inne niezdrowe używki. Dopóki zatem nie uporasz się ze swoim apetytem na batoniki, landrynki, irysy i nutellę, spróbuj stosować taką dietę,która, choć obfituje w słodycze, to przy okazji dostarcza wszystkich potrzebnych składników, a do tego nie zawiera zbyt wielu kalorii.To nie jest dieta idealna – ale wystarczająco dobra, aby polecać ją prawdziwym słodyczomaniaczkom...”- pisze Kasia Cichopek oraz dietetyk Anna Wybrańska w najnowszym poradniku „Sexy Mama. Jedz, chudnij i ciesz się sobą!”

Galeria

Tego nie może zabraknąć w twojej diecie:

–– węglowodany złożone(makaron razowy, ryż pełnoziarnisty, pieczywo z pełnego przemiału)
–– magnez (kasze, czekolada gorzka, awokado)
–– chrom (drożdże piwne,brokuły, kukurydza,pomidory)


Propozycja 1

Śniadanie

–– muesli: 3 łyżki płatków owsianych,pokrojona gruszka, świeże maliny zalane szklanką mleka0,5%
–– rogalik z chudym twarożkiem i dżemem truskawkowym

Drugie śniadanie
–– opakowanie serka wiejskiego(150 ml) wymieszanego z pokrojonym plastrem ananasa

Obiad
–– grillowany filet z kurczaka (150 g)
–– kasza gryczana
–– surówka z tartej marchewki
i mandarynek (nie zdejmuj
błonek z cząstek mandarynek,
zawierają dużo błonnika)

Podwieczorek
–– dwie gałki sorbetu owocowego
–– jabłko
–– 4 herbatniki z czekoladą

Kolacja
–– miseczka sałatki z makaronu razowego, tuńczyka z puszki,kilku pokrojonych na plasterki zielonych oliwek i jogurtu naturalnego(dopraw do smaku)

Propozycja 2

Śniadanie
–– kromka pełnoziarnistego pieczywa z twarożkiem, szynką z indyka i świeżym ogórkiem

Drugie śniadanie
–– szklanka koktajlu z jogurtu naturalnego i świeżych malin

Obiad
–– grillowana cukinia
–– pieczone roladki z filetu z kurczaka i suszonych pomidorów
–– 2 pieczone ziemniaki

Podwieczorek
–– pieczone jabłko z rodzynkami
–– mały wafelek z czekoladą

Kolacja
–– sałatka grecka (sałata, pomidor,
czerwona cebula, czarne oliwki,
ser feta, oliwa, ocet winny)
 

 

Propozycja 3

Śniadanie
–– listek pieczywa chrupkiego,plasterek żółtego sera
–– sałatka z tartej marchewki i jabłka (starego razem ze skórką)

Drugie śniadanie
–– miseczka twarożku (twaróg chudy + dwie łyżki jogurtu naturalnego),z dwiema pokrojonymi rzodkiewkami

Obiad
–– porcja pieczonego indyka (przepis na stronie 203)
–– miseczka ugotowanego na sypko ryżu pełnoziarnistego
–– sałatka ze świeżego ananasa pokrojonego w kostkę i kukurydzy z puszki

Podwieczorek
–– kubek naturalnego kakao z chudym mlekiem
–– banan

Kolacja
–– pieczony łosoś bez skóry w ziołach(150 g)
–– liść cykorii

 

Z batoników wybieram jedynie... batonik zbożowy. Z tortów – tylko tartę mojej teściowej: z borówkami albo malinami. Żadnych ciast czekoladowych,żadnych bezików z bitą śmietaną. Bez tego można żyć, a życie nadal mieć słodkie!


Więcej cennych porad w najnowszym poradniku Kasi Cichopek pt. „Sexy Mama. Jedz, chudnij i ciesz się sobą”

Dołącz do Klubu Sexy mamy na Facebooku www.facebook.com/KlubSexyMama
Książkę można zakupić na stronie www.wydawnictworodzinne.pl

Oceń artykuł:

Jeśli chcesz dodać komentarz musisz się zalogować.


Poczytaj również

Zapraszamy do rejestracji w portalu.

Dzięki rejestracji:

Załóż konto

Posiadasz już konto? Zaloguj się!